Kontakt
Hos Provitura står vi altid klar til at hjælpe dig
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 24 timer.
I øjeblikket tilbyder vi support via e-mail, men vi arbejder på at etablere telefonisk support, så du fremover kan komme i direkte kontakt med os. Indtil da gør vi vores bedste for at give dig et hurtigt og fyldestgørende svar pr. mail.
Inden du kontakter os, kan du med fordel tage et kig i vores “FAQ“, hvor du finder svar på mange af de mest stillede spørgsmål.
Bemærk: Vi tilbyder ikke lægelig rådgivning, da vi ikke er kvalificeret til dette. Har du spørgsmål vedrørende din helbredstilstand, anbefaler vi, at du altid rådfører dig med din egen læge.

hello@provitura.com
Svartid: op til 24 timer i hverdagene
Få hurtig hjælp til de mest almindelige spørgsmål
1. Hvor er min ordre?
Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et tracking-link, så du kan følge pakken hele vejen. Hvis du ikke har modtaget trackingen efter 2–3 hverdage, tjek venligst din spammappe – eller kontakt os, så hjælper vi dig.
2. Hvordan ændrer jeg eller annullerer min ordre?
Kontakt os hurtigst muligt via e-mail, hvis du har lavet en fejl i din bestilling. Vi kan desværre ikke garantere ændringer, hvis ordren allerede er afsendt, men vi gør altid vores bedste for at hjælpe.
3. Hvornår modtager jeg mit abonnement?
Abonnementer bliver automatisk sendt ca. hver 30. dag fra din første ordre. Du får altid en e-mail inden næste forsendelse, hvor du kan ændre, sætte på pause eller afmelde.
Tag et kig i vores FAQ side
– Her finder du svar på alt fra forsendelse og betaling til
dosering og anvendelse af vores produkter.